Kerk gesloten – diensten alleen online te volgen.

Nagele, 21 december 2021

Aan de leden van de Protestantse Kerk de Ruimte in Nagele,

Centraal stond de totale lockdown, die zaterdag 18 december door de Rijksoverheid is afgekondigd en zondag 19 december om 05.00 uur is ingegaan en duurt in ieder geval tot 15 januari om 05.00 uur 2022.

Via het Dienstencentrum van de Protestantse Kerk Nederland en het CIO kwam de melding dat de kerkdiensten weer digitaal uit te zenden.

Zaterdagavond heeft het Moderamen via de app contact met elkaar gehad en er is besloten de dienst van zondag door te laten gaan zoals gepland was en maandagavond als Moderamen bijeen te komen.

Na uitvoerig  al de mogelijkheden te hebben bekeken heeft het Moderamen besloten met ingang van zaterdag 25 december de diensten weer digitaal te gaan uitzenden via kerkdienstgemist.

Hoe lang dat zal duren is op dit moment niet bekend.

Met vriendelijke groet,