Sluiting kerk i.v.m. corona

Aan de leden van de PKN gemeente Nagele,

De kerkenraad van de PKN te Nagele heeft besloten:   De kerkdiensten op zondag 22 en 29 maart gaan NIET door.   De Gemeenteavond van donderdag 26 maart gaat NIET door.

De Kerkenraad zal zich op tijd beraden hoe verder te handelen met de kerkdiensten na 29 maart. We volgen de richtlijnen van de PKN.

Zondag 15 maart werd de mogelijkheid gegeven om kaarten te schrijven als groet en bemoediging. Deze kaarten worden gezamenlijk verzonden door de Diaconie. Indien U kaarten heeft meegenomen om thuis te schrijven, dan kunt U deze (geschreven) kaarten in de brievenbus doen van de kerk. De Diaconie zal zorg dragen voor de verzending.

Heeft u nog vragen/opmerkingen, neem dan even contact op met Janny Bunschoten 0527-652304