Meedoen 500 jaar Reformatie

Meedoen

Maarten Luther, 500 jaar Reformatie. Dat willen we ook in Flevoland herdenken. Dat willen we doen op 13 mei a.s. met een symposium in Dronten. Het onderwerp is: ‘Vrij en vrolijk geloven’. Wat gebeurt er in Flevoland voor de naaste in nood? Alle werkgroepen en commissies van alle kerken in Flevoland kunnen zich hier presenteren. Niet om zich zelf op de borst te kloppen. Wel om van elkaar te leren en misschien samenwerkingspartners te vinden. De scriba/secretaris van uw kerk heeft hiervoor per mail een uitnodiging ontvangen. Heeft uw werkgroep of commissie de uitnodiging al gekregen? Vraag er anders naar. Of vraag rechtstreeks bij team-Flevoland van 500 jaar Protestant via h.rusch@hetnet.nl. Geen presentatie van uw groep? Kom toch 13 mei 2017 naar Dronten. Nadere informatie volgt!

Team-Flevoland 500 jaar Protestant